Friday, August 21, 2009

Laporan Mesyuarat Agung







Mesyuarat Agung telahpun selesai dijalankan pada 21 Ogos 2009 bersamaan dengan hari jumaat. Majlis ini bermula dalam jam 8 malam dengan ketibaan hadirin dan menungguh kedatangan VIP iaitu Tuan Haji Amrahi bin Haji Buang selaku Perasmi.

Majlis Perasmian berjalan dengan sangat lancar sekali. Majlis perasmian telah dipengerusiakn oleh Naib Yang Dipertua Mohd Azwan Othman. Didahulukan dengan ucapan Yang Dipertua persatuan dan disusuli dengan Ucapan Penasihat Persatuan. Seterusnya Ucapan dari Perasmi dan ketukan Gong sebanyak 3 kali dibunyikan sebagai simbolik perasmian.

Selepas itu kami semua mula berkumpul disurau dan menunaikan solat isyak berjamaah dan juga berterawikh secara berjamaah. Setelah itu barulah mesyuarat yang ditangguh dimulakan semula.







Dalam Mesyuarat ini ada dibentangkan laporan aktiviti dan laporan kewangan yang lalu. Setelah itu mulalah pembubaran Exco sesi 2008/2009 dan kemudian bermulalah pelantikan exco sesi 2009/2010 yakni exco dan pucuk pimpinan yang baru.

Antara Senarai Pucuk Pimpinan yang baru adalah :

Yang Dipertua : MOHD AZWAN BIN OTHMAN
Naib Yang Dipertua : LUQMANUL HAKIM BIN AZMAN
Setiausaha Agong : MOHD. IZUAN BIN MOHD RAMLI
Bendahari Agong : NOOR DAYANA BINTI RAMIE


Exco-exco:
1. NABIHAH BINTI
2.NUR HAFIZAH BINTI RAHMAN
3.MOHAMAD FAIZ BIN MAZLAN
4.AL-AZI BIN MOHD LATIF
5.RABIHAH BINTI MD RASHID
6.HAFIZULESYAK BIN MOHAMAD ISA
7.KHAIRUL AMRAN BIN NAZRI
8.MOHD FAKRUL HELMI BIN
9.HANAFI BIN YUSOF


Dalam masa terdekat ini exco-exco yang baru akan adakan mesyuarat dan akan struktur akan disusun semula. Tahniah kepada semua yang dilantik.






No comments: