Saturday, January 9, 2010

Laporan dan Galeri Sambutan Hari Tenaga Pengajar

Sempena Sambutan Hari Tenaga Pengajar 1431 Hijrah, Persatuan kita telah diwakili oleh hampir 10 orang tenaga pengajar. Sambutan ini adalah bertujuan untuk mentauliahkan para tenaga pengajar dan sambutan ini adalah dilakukan setiap tahun. Sambutan tahun ini tampak meriah dan terserlah suasana yang penuh ukhuwah dan mesra antara ahli kita dengan semua ahli dari seluruh negara.

Dalam sambutan kali ini, telah diperkenalkan Kempen Pandai Silat@CekakHanafi yang nyata tampak menarik. Kempen ini diperincikan dalam Forum pada jam 2 petang dengan 3 orang ahli panel yang berpengalaman yang nyata semakin lama semakin panas isu yang dikupaskan. Sambutan tahun ini juga telah menyaksikan peningkatan hubungan yang positif antara ramai ahli tamat kita dengan ahli-ahli jawatan kuasa dari ibu pejabat. Semiga hubungan ini akan terus erat dan terus berkembang dengan penuh rahmat.

Kepada tenaga pengajar yang telah ditauliahkan, Selamat menjalankan tugas dengan maju jayanya. Jalankanlah amanah ini dengan baik kerana andalah pendukung Silat Cekak di bumi Uniten.


Hidup Cekak Hanafi!







































No comments: