Sunday, January 18, 2009

Sambutan Malam Silaturrahim, meriah




Seperti yang dijangka, Malam silaturrahim tiba ke kemuncaknya. Kehadiran yang mantao yang kita ramalkan ternyata. Pada malam itu, kehadiran mencapai lebih 50 orang, suatu perkembangan yang diluar dugaan oleh kami para pengatur program. Berbagai peringkat telah memeriahkan majlis ini antaranya alumni, dan ahli-ahli yang belum meninggalkan UNITEN.

Banyak muka yang kita dapat lihat, ada yang tak penah turun, ada yang jarang turun, dan yang terturun-turun pun ade gak… hehehehe..







Apa-apapun malam itu sangat meriah dan mendapat sambutan hangat. Acara dimulakan dengan ucapan pengarah program dan demo pembukaan yang dilakukan oleh squad demo Cekak Hanafi UNITEN (video akan kami upload dalam masa terdekat insyaAllah). Kemudian majlis diteruskan dengan menjamu selera. Hadirin pula disajikan dengan tayangan slideshow aktiviti yang telah dilakukan oleh pimpinan selama mereka berkuasa di bumi UNITEN. Seperti yang dijanjikan, pelancaran video promosi juga dilakukan dan nasib baik la ada orang tepuk. Moga-moga video yang tak seberapa ini mampu menggoncang hati student-student baru yang ingin mencari silat sebagai wadah mempertahankann diri.









Majlis diteruskan lagi dengan Majlis Perpisahan Tuan Penyelia Tuan Haji Abu Huzaifah. Memang kami tidak memaklumkan mengenai majlis ini. Kalau diumumkan confirmla Abang Abu tak nak datang punya. Tekejut jugak dia malam tu. Ada gak majlis untuk dia. Matanya merah malam tu. Taktau la sedih ke, teharu ke or tengah………………… Jangan mara abang abu.








Kami juga telah melakukan kutipan tabung Palestin yang turut diiringi dengan tayangan penderitaan rakyat Palestin. Kutipan juga diserahkan kepada Naib Presiden sahabat Al Quran yang akan disalurkan terus ke Aman Palestin. Majlis berakhir dengan sesi bergambar beramai-ramai dan kami meniggalkan majlis dalam pukul 12.30. Memang peli perangai orang cekak ni. Dah 7 kali salam tapi tak balik-balik lagi. Sebab tu balik lewat..hehe..



No comments: