Sunday, March 15, 2009

Perjumpaan Exco-exco IPT dan Pihak Pusat









Aktiviti ini berjalan pada 15 mac 2009 khas untuk memberi taklimat kepada seluruh IPT di Lembah Klang mengenai perkembangan terbaru dari pihak pusat dan juga memberi peluang kepada IPT-IPT untuk menyatakan perkembangan mereka lepada para hadirin.

Kita juga tidak turut ketinggalan dalam menghadiri perjumapaan tersebut. Persatuan kita diwakili oleh YDP sendiri beserta Naibnya dan Setiausaha Agung deserta Naibnya juga. Bukan mudah untuk kesemua MT ini turun ke “gelanggang” dalam satu masa. Menunjukkan MT ini bersemangat dan serius dalam membangunkan serta mengembangkan Silat Cekak ini di bumi UNITEN.

Kami bertolak pada jam 9.30 pagi dan mesyuarat bermuda pada jam 10.15 pagi dengan dihadiri wakil-wakil dari IPT-IPT yang lain. Majlis dipengerusikan oleh saudara Azwan Yunos dan panel penyampai adalah Tuan Haji Amrahi Haji Buang dan Setiausaha LPT saudara Nor Azlan Shah. Banyak ilmu yang disampaikan dan IPT-IPT juga memberikan buah fikiran dan pertanyaan kepada ahli-ahli lama ini.

Akhirnya kami pulang pada jam 1 petang setelah minum dan shoping sebentar di sana. YDP dan S.U kita pula borona T-shirt Akademi Silat Cekak Hanafi. Jadi lepas ni kalau kita nampak YDP pakai baju Akademi bermakna itu baju baru la tu.

No comments: