Sunday, December 14, 2008

Cekak Hanafi UNITEN berpindah bilik




Pada jumaat yang lepas, exco-exco kita berkerjasama mengangkat barang untuk bernpindah bilik. Umum kita tahu, HEP telah pun keluarkan arahan untuk mengosongkan bilik-bilik persatuan di tingkat 3 blok BM College of Engineering. Jadi Persatuan Seni Silat Cekak Ustaz Hanafi UNITEN turut mendapat bilik baru.

Kami berkumpul pada 2.30 petang di bilik persatuan. Sampai-sampai je kami tengok sume barang dah berkemas dan hanya untuk diangkat. Terima kasih kepada saudari KEi yang gatal-gatal kemas tu semua. hehehehehe. So berpeluh-peluhlah exco-exco ni mengankat barang. Mula-mula depa angkat taruk kat depan lif dulu. Sampai orang-orang yang nak naik lif tak jadi nak naik lif sebab barang-barang kita conquer.




Lepas tu bila dah taruk kat ground floor abang lori lak sesat tak jumpa BM katne. Adoi~~~... Berlari-larilah yana mengejar abang lori tu. Ade ke die kejar lori dengan kaki. Kejar la ngan moto ke... Selepas tu bila lori dah jumpa kami, kami pun angkutlah barang-barang tu ke lori. Sampailah ke bangunan D'nim, kamipun sekali lagi berpeluh-peluh mengangkat barang-barang ke tingkat 3. Dahla takde lif. Penatnya tuhan je yang tahu.





Selepas angkat barang kami pun lepak sekejap kat cafe yang terdekat. Cerita macam-macam lepas tu sambung balik susun barang di Bilik Persatuan yang baru. Kami abis berkemas pada pukul 6.00 petang.


No comments: