Sunday, December 14, 2008

Squad Demo Shooting




Ready~ roll kamera... action!!!!

Itulah antara jeritan dari pengarah untuk shooting video publisiti. Pada 13 dismber 2008 jam 9.00 pagi bertempat di hutan COIT, squad demo melakukan kerja-kerja seolah-olah pelakon filem arahan Aziz M Osman. Mereka melakukan shooting untuk menghasilkan video "Sertai Persatuan Seni Silat Cekak Ustaz Hanafi UNITEN".

Hal ini kerana video publisiti yang lama tidak dapat dikesan. Jadi atas kewibawaan mereka ini, mereka bertungkus lumus menyediakan video baru agar video ini kembali diwarisi oleh exco-exco yang akan datang.

Mereka berkumpul di parking lot COIT jam 8.00 pagi. Lalu lepas semua datang, bergeraklah ke Hutan COIT untuk bershooting. Masing-masing berpakaian ala-ala pendekar begitu. Penat, ketawa guling-guling, semuanya menghiasi suasana shooting mereka pada hari tersebut. Nyamuk pulak berkenduri meratah darah mereka. Maklumlah, baru lepas hujan. Tanah pun lembab.




Selepas itu bergerak ke Parking lot Perpustakaan UNITEN untuk lokasi shooting seterusnya. Wah, inilah kalimaks untuk video ini. Yang Dipertua Syed Azam shah turut hadir menunjukkan sokongan dan memberikan sedikit nasihat berguna untuk mereka.




Nak tengok video ni??? Tungguuuuuuuuu........ Malam Silaturrhim yang akan diadakan pada 16 Januari 2009 adalah tarikh video ini dilancarkan. Nantikan...

2 comments:

kei said...

waaaa...sgt dahsyaaaat... x saba rsnye nk tgk video tu nnt..hihihi..

Anonymous said...

pergh.. bleh jd pelakon ni. de bakat. bleh jd stuntman,hehe